niedziela, 5 czerwca 2016

1

dedykuję Diamond ♥ Dziękuję ci z całego mojego serduszka za oddany komentarz na wszystkich moich blogach ♥

-Twoje życie to gra,malutka.-mówi w moją stronę jedna kobieta,a ja dziwnie na nią patrzę. Poprawia swoje roztrzepane włosy i idzie za policjantem. Przełykam głośno ślinę i kieruję się za mężczyzną,który prowadzi mnie do mojego "pokoju". W tym więzieniu mam przesiedzieć cztery lata. Dosyć mało,może dlatego,że miałam  dobrego adwokata. I jestem młoda.A poza tym jestem niewinna. Ktoś jednak się myli,a to osobą jest Jenna. "Najlepsza" policjantka miasteczka,w którym mieszkam. Kobieta,która nie żyje,to jej przyjaciółka. Na pogrzebie tak głośno szlochała,że ledwo można było usłyszeć księdza. Moi rodzice wierzą mi,że tej kobiety nie zabiłam. O tej godzinie,co ją zabito byłam z nimi w kinie,ale ta głupia Jenna oskarża mnie! A czemu akurat moją osobę? Opowiem wam piewien głupi przypadek. 

Gdy miałam 15 lat związałam się z pewnym chłopakiem-Mike'am. Był przystojny i każda dziewczyna się w nim kochała. Byliśmy razem w związku. Dwa meisiące. Tak bardzo się w nim zakochałam,że nie zobaczyłam kiedy ze mna zerwał. Cierpiałam. Pewnego dnia ze złości zobaczyłam jak wychodzi z auta. Jakaś kobieta wyszła z nim. Jeszcze nie wiedziałam,że to jego matka. Wzięłam spray i zaczęłam bawić się nim. Skakałam po masce samochodu i rozbijałam szyby. Włączył się alarm. kobieta przybiegła. Miałam spory szlaban. Od tego czasu Jenny mnie nienawidzi i myśli,że jestem wredna i niegrzeczna. Prawda jest taka,że jestem zwykłą nastolatką.

Robi to wszystko przez głupi wypadek z samochodem? Zapewne. 
-Odwiedziny.-kieruje się w moja stronę policjant. Otwiera kraty. Matka wpada w moje ramiona. Mężczyzna ją odciąga. 
-Do tego potrzebna jest specjalna sala,proszę pani. Niech się pani trochę uspokoi,dobrze?-chwyta moją rękę i kieruje mnie na salę. Siadam na jednym ze stolików. Moje oczu są lekko podpuchnięte. Zapewne od płaczu. I mocno podgrążone. Mają wielkie,fioletowe ślady. 
-Co u ciebie?-zimna ręka matki łagodzi moją skóre. Wymuszam uśmiech. Nie chcę,aby cierpiała jak ja. Jestem przykłuta do jakiś łańcuchów i nie życzę tego nikomu.
-Wszystko dobrze. Poza tym,że tutaj jest jedzenie o sto razy gorsze od twojego.-odpowiadam,a ona cicho się śmieje pdo nosem. Nie jest jej łatwo z tym. Nikomu z tym nie jest łatwo. Z tego co słyszałam całe miasteczko roznosi plotki o mnie. Nawet rodzina mojej najlepszej przyjaciółki coś o mnie plotkuje. Całe miasteczko,szkoła....zarz moje i kraj,świat. Tylko szkoda,że ja nic nie zrobiłam.Nie popełniłam tego głupiego błędu-nie zabiłam tej kobiety. 
-Tak mi ciebie żal,kochanie.-szepcze,a po jej poliku spływa łza. Próbuję ją rozchmurzyć. Ściskam jej rękę i uśmeicham sie pokazujac rząd śnieżnobiałych zębów. 
-To tylko kilka lat,mamo.-mówię w jej stronę i wzycham spuszczając wzrokw  podłogę. Nie mgoę patrzeć jej tak dalej w oczy. To wszystko co mówię jest...dla mnie takie trudne.Próbuję mówić,że te kilka lat w tym miejscu to nic dla mnie,ale prawda jest taka,że ledwo co wytrzymałam tu jeden dzień.


Jenna Fox-jedna z najlepszych policjantek w miasteczko Pinnosci. W jedne rok znalazła ponad 20 przestępców,a w nich znaleźli się:Kim Reavision,Jacob Misteac,Ashley Binnston i Vanessa Sintege.
Gdy tylko widzę sowje imię i nazwisko na liscie do moich oczu napływają łzy. Rzucam daleko gazetą i chowam twarz w dłoniach. Wtedy słyszę śmiechy. Podnoszę się. Zza krat widzę śmiejącego się chłopaka. Przystojny. Obok niego idzie policjant i oboje się śmieją. Chłopak patrzy na więźniów. I wtedy wzrokiem trafia na mnie. Zatapiam się w jego czekoladowych oczach,a on w moich.

~~~~~~~~~~~`
hejeczko,ziomeczki!
Dziekuję za jeden komentarz. A bardziej to Diamond.
NO I TYLE
PRZEPRASZAM
2 KOMENTARZE=NEXT









3 komentarze:

  1. Jejciu mega !
    Ciekawe i wgl!
    Lubie tematykę kryminałów chociaż twoje
    opowiadanie to jedno z pierwszych tej tematyki hah :D <3
    Podoba mi się, a najbardziej nie mogę się doczekać wątku jakiegoś miłosnego ! <333

    Wenny <3
    Czekam na następny ^^
    Pozdrawiam xx

    Buziaczki ;**

    Diamond ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny ten rozdzial ;) Wreszcie cos nowego i swiezego ;) Bede sledzic z ogromnym zainteresowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń